29 Temmuz 2007 Pazar

Korkusuzlar 4. bölüm fragmanı

Korkusuzlar 4. bölüm fragmanı izle

8 yorum:

Adsız dedi ki...

ismail yk ya bayılıyorum.ben daha 14 yaşındayım korkusuzlar dizisini hiç kaçırmazdım ama niye bitti ismail yk abicim lütfen NİĞDE YE gel neolursun lütfennnnnn ya benim şakam felan yok seni çokkkk seviyorummmmmmm,,,

Adsız dedi ki...

ismail yk abicim sen çok tatlısın .lütfen NÜĞDEYE gel.
nolur ağlayacağım vallaha
yalvarıoyorum nebiliyim seni çokk seviyorum

Adsız dedi ki...

abi senden tek bisey istiyorum dertlerim hic bitmiyor dertli adli bi sarki cikar yeter

Adsız dedi ki...

ismail abi ben murat msn de bu dj_murat_80@hotmail.com vede murat_melek_90@hotmail.com hadi byyyy
eklesen sevinirim konusuruz

Adsız dedi ki...

ben o dizi için tatile gitmedim ama neden bittiğini biliyorum ismail ekip i beğenmemiş bir de sesine dublaj yapılmasına üzülmüş.

Adsız dedi ki...

size bayılıyorum sizi çok seviyorum çok yakışıklısın seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

siz çok iyi birisiniz ablam size bayılıyor bir gelsenizde sizi kucaklasam diyor bende öyle düşünüyorum sizi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

Çok bilgilendirici bir blogunuz var. Ahşap Jaluzi Perde olarak size bu yüzden teşekkür ederiz.